Just Clean investeert veel in de kennis en vakmanschap van de eigen werknemers en onderscheidt zich daarin vooral met de aanpak ten opzichte van haar concurrenten. Onze visie is dat je werknemers vooral in de praktijk moet bijstaan en niet alleen opleiden in theorie. Een leerling kan normaliter nog niet goed autorijden met alleen een behaalde theorie certificaat en een bakker zal ook veel broodjes moeten bakken alvorens hij het vak goed onder de knie krijgt. Dit is dus ook niet anders in de schoonmaakbranche. Het beleid en aanpak van Just Clean kost van de ene kant heel veel energie, tijd en geld maar van de andere kant plukken we daar wel onze vruchten van. Dat zien we vooral terug op het moment dat de klant zeer tevreden is met het eindresultaat. Tenslotte wordt er niet voor niets regelmatig een beroep gedaan op Just Clean wanneer andere schoonmaakbedrijven een probleem niet kunnen oplossen. Schoonmaakbedrijven hebben tegenwoordig steeds vaker moeite om de kwaliteit op specialistisch gebied te waarborgen waardoor het steeds vaker voorkomt dat klanten niet tevreden zijn. In sommige gevallen worden er verkeerde producten gebruikt of een verkeerde werkwijze, waardoor eigendommen van klanten onherstelbaar worden aangetast. Denk hierbij aan vloeren die niet goed behandeld worden tijdens het strippen en conserveren, dieptereiningen van grootkeukens en lijm of kit verwijdering die niet op een correcte manier wordt uitgevoerd.

Ons beleid is daarom ook vooral gericht op het opleiden, bijstaan en bijsturen van onze werknemers zodat er tijdens de uitvoering altijd genoeg kennis en expertise aanwezig is om de werkzaamheden naar tevredenheid uit te voeren. Kwaliteit en expertise staan daarom hoog in het vaandel bij Just Clean en dat zorgt voor een prettige samenwerking met en waardering van onze klanten.